2024-10-25Asian Automotive Distribution Centermazowieckie / Warszawa
Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Manager produktu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Zarządzanie procesem wprowadzania do sieci dealerskiej nowych produktów – dostarczanie informacji o produktach, wsparcie merytoryczne w zakresie oferowanych produktów
Analiza pozycjonowania cen i konkurencyjności produktów
Tworzenie strategii cenowej marki i tworzenie cenników dla poszczególnych wersji i modeli
Utrzymywanie relacji z producentem
Przygotowywanie prezentacji i szkoleń produktowych dla sieci dealerskiej
Zapewnienie zgodności działań w zakresie produktu i pricingu z wewnętrznymi zasadami i przepisami
Regularne raportowanie
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
Doświadczenie w pracy w dziale produktu w branży motoryzacyjnej
Doświadczenie w tworzeniu cenników, analizy rynku i konkurencji
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office – w szczególności Excel, Power Point)
Umiejętności trenerskie (przygotowywania i prowadzenia szkoleń)
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Punktualność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, elastyczność;
Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
Rozwój, zarządzanie, promowanie na rynku B2B produktów i usług ze szczególnym naciskiem na catering, grupę produktową kawy i ekspresów do kawy Badanie...
Wyzwania, które czekają na tym stanowisku: Kreowanie strategii sprzedaży i rozwój podległej grupy produktowej; Zamawianie towaru, negocjacje z aktualnymi...