Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Promocji

2025-04-08 Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. mazowieckie / Warszawa
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
 
WSiP oferujenowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodzicówwe wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do20roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
 
W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy do pracy osoby na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Promocji
Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu komunikacji dla platform edukacyjnych
  • Wsparcie w zarządzaniu cyklem życia produktów
  • Współtworzenie i nadzór nad wdrażaniem kampanii w cyfrowych kanałach komunikacji w ramach realizacji strategii
  • Wsparcie w zarządzaniu komunikacją w mediach społecznościowych
  • Wsparcie w tworzeniu i redagowaniu spójnych treści dostosowanych do różnych kanałów cyfrowych oraz testowanie ich skuteczności
  • Wsparcie w planowaniu i przygotowywaniu (we współpracy z agencjami) materiałów promocyjnych oraz zapewnienie prawidłowego ich wdrażania
  • Proponowanie i współpraca w zakresie wyboru i oceny dostawców zewnętrznych do realizacji działań
  • Wsparcie w monitorowaniu i analizie danych wewnętrznych i rynkowych, śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji (przy wsparciu zespołów analitycznych)
  • Planowanie i zlecanie badań
  • Rozumienie potrzeb i zachowań użytkowników oraz dostosowywanie do niej strategii
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze zarządzania produktem, marketingu cyfrowego lub strategii komunikacji
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych w kanałach cyfrowych
  • Podstawowa znajomość narzędzi analitycznych
  • Podstawowa znajomość narzędzi do zarządzania treścią i kampaniami
  • Umiejętność pracy z danymi – wyciąganie wniosków i dostosowywanie strategii
  • Bardzo dobra umiejętność pisania i redagowania treści dostosowanych do różnych kanałów
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami, dostawcami i zespołami wewnętrznymi
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie w zarządzaniu cyklem życia produktu i znajomość branży edukacyjnej będą dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Oferujemy: 
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji 
  • Umowę o pracę lub umowę B2B 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Nowoczesne i komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji w Warszawie (okolice Dw. Zachodniego)  
  • Pracę hybrydową (4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie) 
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)