Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.
Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
Aktualnie do naszego Pionu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. produktu i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Nowy Tuchom, k/Chwaszczyna
Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze czujesz się w pracy zespołowej, masz lekkie pióro, swobodnie poruszasz się w świecie komunikacji i potrafisz tworzyć ciekawe, angażujące treści, które sprawiają, że każdy produkt jest wyjątkowy – ta rola jest dla Ciebie!
- Inicjowanie i wdrażanie ulepszeń w ofercie produktowej i usługowej w segmencie asortymentu “Facility” (maty podłogowe, mopy, chemia profesjonalna, ręczniki kuchenne, ściereczki, lampy owadobójcze, czyściwo przemysłowe). Będziesz mieć realny wpływ na rozwój asortymentu.
- Wsparcie zespołu sprzedażowego w aspektach technicznych jak i argumentacji sprzedażowej usług z grupy “Facility”, wspieranie pracowników w rozmowach z klientami, opracowywanie zestawień porównawczych oraz materiałów, które pomogą naszym handlowcom skuteczniej sprzedawać.
- Udział i nadzór w procesach reklamacyjnych , kontakty z dostawcami, weryfikacja zasadności, monitoring terminów i jakości procesu.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników oraz przygotowywanie kampanii informacyjnych o wdrażanych produktach/usługach. Weryfikacja umiejętności po szkoleniach w terenie.
- Zbieranie informacji, analiza potrzeb, identyfikowanie możliwości zwiększenia sprzedaży oraz doradztwo techniczne u kluczowych klientów ELIS.
- Wprowadzanie nowych produktów oraz koordynowanie stanów istniejących produktów w oparciu o trendy i prognozy sprzedaży.
- Współpraca z dostawcami urządzeń i tekstyliów w kraju i zagranicą.
- Zarządzanie bazą sales leadów oraz monitoring aktywności z nimi związanymi.
- Aktualizowanie procedur, certyfikatów oraz instrukcji dotyczących zasad serwisu usług
- Tworzenie materiałów informacyjnych/sprzedażowych – przygotowanie prezentacji, cenników, bazy wiedzy zarówno dla handlowców jak i klientów, ulotek, broszur oraz katalogów produktowych, które w interesujący sposób zaprezentują naszą ofertę wynajmu i serwisu produktów z grupy Facility.
- Zarządzanie komunikacją produktową – tworzenie treści na stronę internetową, do newsletterów oraz materiałów na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych.
- Analiza rynku i konkurencji – monitorowanie trendów i działań konkurencji, aby nasze kampanie były zawsze o krok do przodu.
- Wsparcie operacyjne – współpraca z zespołami logistycznymi nad tworzeniem materiałów informacyjnych dla klientów, m.in. instrukcji użytkowania mat i mopów, harmonogramów serwisowych itp.