Specjalista ds. Przygotowania Produkcji
Miejsce pracy: Opatów
- analizowanie dokumentacji technicznej związanej z procedurą wyboru dostawców i podwykonawców,
- przygotowywanie planu zakupu,
- tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza ofert,
- prowadzenie negocjacji techniczno-finansowych z potencjalnymi dostawcami i wykonawcami,
- przygotowywanie projektów umów wraz z koniecznymi załącznikami,
- uaktualnianie branżowej listy podwykonawców oraz dostawców,
- koordynowanie rozliczeń finansowych z dostawcami i podwykonawcami.
- wykształcenie wyższe techniczne budowlane,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra znajomość programu AutoCAD i Norma,
- skrupulatność, dokładność,
- umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej,
- umiejętność wyszukiwania, analizy, i porównania informacji,
- doświadczenie we współpracy z dostawcami i podwykonawcami,
- min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku o takim samym lub zbliżonym zakresie zadań jak Inżynier Budowy, Specjalista ds. Ofertowania w zakresie robót ogólnobudowlanych.
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLANDS BEST EMPLOYERS 2022,2023 i 2024.,
- proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie,
- formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
- atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych),
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ